torsdag 23. juni 2011

Framgang..:)

Trur eg jinxa internettet med å skryte at nå var det i orden i gjen. For det var ikkje før eg hadde sakt det så var det ikkje så samarbeidsvillig igjen. Men nå er det forhåpentlegvis slik at eg får med både bilder og tekst...:)


Det er i grunnen ikkje mykje me har vore inne den fyrste veka i ferien. For på fredag som var, henta me seiste delane me trengte for å starte på belegningssteinen i tunet. Så var det å koste på. Høvdingen har lakt steinen mens eg har henta til han. Å statusen nesten ei veke seinare, er at me har att litt av eit hjørne og kantstein. Eg kallar det litt, fordi eg ser definitivt ein ende på det.
Me er veldig fornøgde med steinen, som heiter villa og er tromla stein.






































Ellers har me fått vaska to av veggane på huset. Snikkrane har vore å tatt av alle dørlistane, sidan dei hadde blitt spikra opp for nerme slik at den "tappen" i låskassa tok i dør lista. Det ville ha ført til oppskrapa listar på no time.



Ellers er det bare ein ting å sei : I LOVE Ferie...:) Eg har ikkje hatt meire enn fire samanhengande dage fri i huset. Så det er noke nytt...:)



Har du ferie og ferieplanar?



-N-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar