torsdag 26. april 2012

Eit lite dikt...

                                 


                                         MANDAGSBARN FÅR VAKRE ØYNE
                                                                         Ukjent
 

                                             Mandagsbarn får vakre øyne.

                                             Tirsdagsbarn blir lett på tå.

                                             Onsdagsbarn får perletårer.

                                            Torsdagsbarn får langt å gå.

                                            Fredagsbarn gjør alle glade.

                                            Lørdagsbarn blir sjeldent trett.

                                           Søndagsbarn får største gaven; Alle dyder under ett.



Detta diktet las eg på føden i Skien... Syns det var litt snålt å tenkte det var noke eg kunne dele med dykk...






                                                         Ha ein fin kveld ...:)

4 kommentarer:

  1. Nydelig lite vers - nesten like nydelig som lille Hadda! Nå husker jeg ikke hvilken ukedag hun ble født, men make til vakre øyne har jeg vel knapt sett på et nyfødt barn *S*
    Helt skjønn - gratulerer så mye - Liv

    SvarSlett
  2. Monica på Gaastjønn30. april 2012 kl. 22:00

    Ja, nydeleg var det verkeleg! Trur det må vere noko sant i diktet, mi vesle Anne er født på ein onsdag - og makan til "perletårer" skal ein leite lenge etter! Hihi!
    Har fått eit lite glimt av vesle Hedda - nydeleg navn forresten, via facebook, syns det var mykje ved ho som minna meg om mor hennar! ;-)
    Hjerteleg til lykke med den vesle prinsessa!
    Klem frå Monica...

    SvarSlett
  3. Tusen takk Liv...Alle blir væll litt myrsnipe, og eg syns selfølgeleg sjølv at nykomlingen er ei søt lita snuppe...;)

    SvarSlett
  4. Tusen takk Monica...
    Syns sjølv at Hedda æ veldig lik storebror, som igjen æ litt av både meg å tim...;) syns sjølv at eg ser at mi har vore med begge to..:)

    SvarSlett