mandag 4. november 2013

Facebook....

....ja ein kan sei mykje om den...men jammen er det nyttigt au...

Høvdingen og eg har heilt sidan me satte opp huset, tenkt at me skal på sikt ha eit skåp i gangen. Å ein ana ting me savnar er ein ånkleg krakk/benk til å sette seg på når ein ska kle på kidsa, eller ta på seg skoa sjølv....:)
 
Så kjem me tilbake til face, denna lure ideen fann eg på ei diy inspirasjonsside... Syns den var så genial, bruke to stolar til å lage ein liten benk til å sitte på... Lurt....:) skulle ha hatt litt meire egenskapar sjølv kjenner eg...

Ein ana ting eg har sett, ikkje på face men i eit blad...



Enkel å veldig fin....:) sjekk prisen ! 




Endå ein lur ting er dei trakk hellene til å ha i hagen...i den rette hagen syns eg dei er ånkleg kule....mykje lurt - om ein bare hatt meire kunnskap å kreativitet....:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar