mandag 13. september 2010

Prosjekt fullført..:)

Om ikkje husi æ ferdig, sø er i hvertfall eit til av prosjekta mine det....


Mamma er jammen god å ha. Instillt på å få vekk stolen av what to do list, sø sette ho i gang mæ stolen, å på ein to tri va dæn færdig. Ho gleder seg nøkk litt ti å få den ut av husi au vi eg tru...Hehe...den tek jau litt plass..*smiler*





Før bildi:




Avslapping før leggetid i pysjen.









Stolen kan leggast ut å brukast i litt meire liggestilling. Det er ein stressless gyngestol faktisk...hehe

















Etter :





















Stolen er det ein kallar ein amerikansk gyngestol. Den kaupte eg tidlegare i sommar på dalsmarken. Syns den blei kjæmpe fin, og ser føre meg at med ein sauefell i blir den veldig super. Den æ veldig god å site i, den er stabil, ikkje slik som ein vanleg gyngestol som ein kanskje føler ein dett for langt bak i..:)

Tenkte meg ein tur på Køsa i morgo, sø kanskje det blir litt blogging om forhåpentlegvis snart tett hus elle nøke i den duren seinare i veka..:)

Ha ein fin kvell...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar