torsdag 14. april 2011

Eit år sidan.....

He sø mykji eg vi blogge om nå når eg ændeleg æ på nett...mn syns ikkje det blir det same uten dei bilda eg har tatt...Trur eg kan trykkt sei at eg ikkje sto fyrst i køen då dei leverte ut pc kunnskaper...hehe

Det he jammen blitt vår, det tinar å vatni bubblar opp både her og der. Det kjem fram noken få skot av dei blomane eg flytta på, men fleste av dei klara seg heller noke dårleg. Men det var eit forsøk verdt. Så får ein bare vente og sjå kva som kjem seg etterkvart som sola tek meire på au.

I dag er det eit år sidan me brann gamle huset og låven. Rart å tenke på sidan det virkar så lenge sidan. Mykje som har skjedd her sia den gong.


Men eg kjem sterkare tilbake bare eg fær litt greie på høssen eg skal få dessa bilda inn på her...:)


Ha ein super dag...:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar