søndag 25. september 2011

Turid turist...:)

By damer...

Det er jammen godt å ha noken høgdepunkt å sjå fram til. Rart er det når dei høgdepunkta ein har gleda seg til så lengeg, plutsleg over. I helga, det vil seie frå tidleg fredag til sein laurdag, var det endeleg klart for jenteturen til Bergen. Det var mamma, mine to systrar og eg som var på tur.
Det var supert og oppleve noke nytt. Hadde kjempe fin tur over Haukeli, med sno heilt ned i veg banen. Eit høgdepunkt å sjå snoen atte, så det er bare å glede meg til den kjem hit au - winter wonder land....Så bar det strake vegen over til Bergen , å det med fint veir til og med. Me var på handel og interiør messe fyrst, og det innebar inspirasjon og litt handel...:)Messa var nok kanskje ikkje fult så stor som me håpa på, men absolutt bra til og vere fyrste gongen den blei arrangert.

Seinare i kvellinga bar det opp/ned fløybanen, noke som var veldig fint å få med seg. Typisk turistar i Bergen...hehe...Så var det gå på brygga og ende kvelden med ein alt for sterk pepper biff på Egon resturant.

Dagen etter var det shopping for alle penga, før snuten blei snudd heim over til over trøtt mini som var heime aleine med bestefar....:)


Sum sumarum - knall tur.....:):)

Dette var ei avsporing av det som bloggen min enkleg innheld. Men fekk handla litt til huset som eg håpar eg får vist fram ved ein seinare anledning...:)


I dag er ferien min på to dagar over, og eg skal på kveldsvakt atte...:)

Ha ein fin (jakt) dag ....i dag er dagen som for mange er like viktig som jola, nemmleg jakta på elg starta...:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar