søndag 6. november 2011

Jakt....

Når nettene blir lange, og kulda setter inn...syng Alf Prøysen om musevisa. Ikkje akkurat noke kulde å snakke om her til gards, men mysar derimot er der. Eg har høyrd det rasla og krasla i tak og veggar lenge nå, men bare tenkt som så at det er nødt til å vere utandørs. Kan ikkje vere mus i eit hus som ikkje er eit år gamalt ein gång. Usikker var eg inntil for 14 dage sia...Då vert lydane endå oftare og på fleire stadar. I går bar turen over å kjøpte musefeller, og fangsten i dag var to stk søte små mysar som ikkje levde meire - akkurat slik det skal vere inne i hus. Så jakten fortsett inntil snikkar "andersen" kjem og sjekkar opp i saken og prøvar å gjere noke med problemet.




Lengre ut i musevisa, syng han om att alle skal feire jol i gjen...Å eg har ikkje akkurat slutta å gleda meg til jol. Det har nå kåmmet solide tegn på at den koslege høgtida er i vente. Eg har havna på jolebruskjøyret - jolebrusen over alle jolebrusar er å få tak i.











Har du smaka den " GRUMSA JOLEBRUSEN " ?





Ellers er det jammen meg grått å trist om dagen....Tåke og regn , null sno og kulde. Det hadde vore fint å sett litt kvitt gull på bakken snart slik att ein slepp å sjå på lauv som kanskje burde vore raka. Men utesyslar i form av hagearbeid er sett på pause fram til våren i gjen. Syns det blir veldig mørkt med slikt veir som der er nå.



Ha ein fin dag uansett veir og vind....




-N-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar