tirsdag 18. juni 2013

Hørr blei tia av...

Vips sø blei det eine prosjektet ferdig etter det andre, å lite dokumentasjon her inne...slik det fort vekk er...

Men her er eit prosjekt som eg har ønska meg i fleire år. Ikkje funne rektig mål, farge eller pris er noke av årsaken at eg har bruka tid...så har d blitt gløymt litt au...
Men når det nermar seg bursdagen min i år var eg igjen på "jakt", å tilslutt blei forslaget at den burtskjemte dottera skulle få ei hylle søm den alt for snille pappan skulle lage....:):):)

Jipppppiiiiii...:):)

Nå er hylla pussa, måla, pussa litt atte, å måla igjen, i alt fire strøk. Syns ikkje den nye målinga dekker så godt...bare meg som syns det?

Er kjempe fornøgd...og mamma gav meg ein kjæmpe fin tallerk til å pynte opp i hylla med...det er den øverste med rosa på- kjæmpe fin..tidenes bursdsgsgåve...moro med noke som pappa har laga istaden for noke ein bare kauper...:)

I denna kan ein bytte ut litt stæsj, men føreløbig var det detta skåpa her i huset hadde å by på...:)

Snart sommarferie - å d ska bli gøtt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar