tirsdag 27. august 2013

Seinsommar

Sommaren kåm - å gjekk...Men du å du førr ein sommar...Nydleg...

Prosjekt har d vore litt av...å få bedre utsikt blant ana...Det har me fått - check
Beisa terassen au. Var så i tvil om farge, mn då eg var å såg i måleforetninga på utstilte planker var eg ikkje i tvil lengre...fargen blei fjellbris, ein grå farge. Har ein brunfarge på andre sida av huset, burmateak, mn den var ikkje noke eg ønska om igjen.

Blomsterbedda har grodd seg litt meire til. Fekk ein tur til gartneri, å d vert med heim både rododendron, nellik, lewesia, anemone på forsommaren...Er veldig glad i rosa så ser jau at beddet går i kvitt, rosa å lilla...;) 
Dette er ein blodbeger eg sådde i fjor...har blitt veldig stor å fin...;)


Utsikt har me fått...


Forandring frå før bildet...


Oppdaga kji før etter eg hadde tatt bilde att mini frøken hadde stillt opp sandalar på kanten....
Til å med peonane blømte i år....;)
Noken av blomane du ser er peon, veldig gamal nellik rose som har stått på bruket i alle år. Korporslhjerte, brudeslør, strandnellik...:)


Den opstamma dvergsyrinen blømte fint i år, ikkje minst ei nydleg lukt...


Etter mykji om å men er flaggstanga på plass...16.mai seint om kvelden kåm den opp, å dagen etter tatt i bruk...:)

Det var litt frå denne kanten...☀😃👍

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar