mandag 10. januar 2011

Ei klype salt..:)

Å vi maler å vi maler hele kvellen...


Nå he snikkrane starte å pakke seg ned i frå 2.etasje. Og eg he dermed konsentrert meg dei seiste dagane/kveldane om å gjere meg ferdig der. Det er nå måling av listar og utforingar som er neste mann ut, å innimellom der er det dei evinnlege spikerhola som skal ha akryl i seg. Har nå vore over alt ein gong, men fytti så tidkrevande. Gøtt eg ikkje har sett tidsfrist for meg sjølv før om 14 dage...:)Litt tid igjen..:)

Ikkje nokk med at snikkrane har starta å pakke seg ned, men dei har starta å pakke seg ut au. Dei regnar med å vere ferdige i denna veka..:)Så då fær mi bare sjå. Rørleggaren kjem i morgo, å ska koble til vatnet. Blir lettvint å ikkje frakte med seg vatn og heller ikkje å liste seg ut i snoen dersom trongen til å lette på trykket blir for stor..:)

Eg tek alle tidsfristar med ei klype salt, tek det som det kjem. Men det er godt å ha eit håp..:)


Ha ein fin kvell...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar