fredag 7. januar 2011

snart i mål...

Stadig eit hakk nermare...



He jau sakt det mange gångur, mæn NÅ NERMAR DET SEG...:) Me he blitt førespegla at dei " burde vere ferdige neste vike)...Å d er deires ord...Men eg tek det fremdeles med ei klype salt, det er uansett så nerme så eg stressar ikkje i hovudet av den grunn....Men du verden som eg gledar meg. Eg gledar meg ti å ha eget hus, ikkje ha sengetøy i ein pappask, ha det varmt, ikkje sjå bare på tv2, nrk 1,2 og 3 ( og det ikkje for at ikkje valget er større men for at det er det husets eigrar likar best å sjå på), ha litt meire besøk....ja lista er lang...:) Vore veldig supert å bu slik som me har gjort sidan det bare har vore for ei tid. Men det er meiniga at ein skal bu for seg sjølv når ein er 26 år, gift og har fått ein unge...hehe...:) Sø då ber det over til den beste vestkant i månad skifte når høvdingen er heimatt komen.

Dagane har i jola blitt brukt til å jobbe. Jobbe på arbeid, heim å ete, burt på køsa å jobbe, heim å søve. Å slik gjekk no dagan.
Men resultatet har resultert i at me har nå fått ein brannmur, høvdingens klagemur. Kan kanskje ikkje akkurat sei det har blitt noken bønn som har blitt slengt ut. Men heller ei rekke gloser som ikkje egnar seg på trykk...hehe
Å eg he slengt ut nøken sukk over nesten 1 kilometer med listar med 1000 spikerhøl, som har blitt tetta med akryl fugemasse to gonger. Ja ja, ser ein ende på det au.

Me har fått kjøkken innredning på plass. To ord : KNALL FORNØGD...
Fyresdal Tre, og Jonny Erikstad kan anbefalast.

Me har au fått dei nye glasa, og den tapte søvnen over glasa er OVER. Er ei litt kjedlegare type, men du verden sø fine allikavæl. Ikkje minst eg kan stå på sokklæsten å sjå ut av glaset. Ikkje verst bare det!

Nå er det etterkvart atte måling av listar og nedvasking som gjenstår. Ein fremdeles stor jobb, som eg håpar at eg er ferdig med innan høvdingen kjem heim at. Så jolerushet med jobb, mat, jobb, sove fortsett litt til.

Legg med litt bilder av framgangen:









































































Syns i grunn bilda sei ein heil del...sø set ein strik mæ detta førr i dag. Sø vips sø slæng eg innom i gjenn...Håpar du au gjer det, koslegt om du legg att eit liti ord..Ha ei fin hæg, eg personleg syns snoen æ super. Det er eit veir som er stille, men som likevæl lagar litt leven i form at den er veldig artig å leike i, samtidig som det blir noken ekstra pust å fjerne. Kan i gronn sei at snoen varmar den au...hehe...Sø kos deg med snoen...:)



- N -

1 kommentar: