torsdag 13. januar 2011

Milepæl.

Dagen i dag var ein kjæmpe stor milepæl i husprosjekti økkes....


I dag kåm nemmleg ytterdøra på plass, som den seiste tingen som mangla for å gjere huset heilt tett. Å Eg syns den var kjempe fin, og er definitivt ei dør eg kjem til å ha glede av i mange år frem i tid..:)


























På dessa bilda eg har nå ser du ikkje det at det bare er den ruta i midten som er i klart glas. Det rundt er frosta, med mønster i..:)


Eller er det avrunding for snikkrane sin del, då er det bare for meg å klemme til med penselen og starte å måle listane i ein fei, slik at huset er stort sett innflyttingsklart innan 14 dage. For om 14 dage kjem høvdingen heim, og eg vil tru at han er veldig klar for å heim i gjen til sitt eget hus på permanent basis.

Fram til nå har det stort sett blitt eit strøk på alt, men det det meste skal/må ha tre strøk. Eg har fått hjelp dei seiste dagane av mamma og Elin og då har det gått mykje fortare i svingane enn om ein stend aleine. Pappa har fiksa på brannmuren i 2.etasje så nå skal det pussast, så er den og klar for noken strøk med måling.

Pappa ref : huset ditt er bare kvitt å bes ( pappas geniale variant på ekte førsdalsk å det betyr beige, å det uttalast som det er skrivi)haha...:)
Mæn på mange måtar mykji sannt i det han sei fordi det er ikkje mange forskjellige fargar i bruk. Caffe latte, eggekvit og latte på kjøkkeninnredninga. Har og flisar i ein beige farge og panellak med dobbel dose kvitt i på baderomstaka. Slik er det med enkle løysningar, førr om eg hadde skulle ha hatt panel og måla den, så hadde me kunna planlakt innflytting i 2012...:)




I kveld har eg fri, frå pensel og akryl. Kosar meg med tv,data og godis. Det beste er at eg KONTROLLERAR TV KONTROLLEN....Og har advart far i huset om at unødvendige sukk å stønn om evt utrulege vampyr seriar, spøkelse som hoppar fram i ghost wisperer elle andre unormale ting ikkje er nødvendig for at det vil eg glatt yvisjå i dag...hehehe


Ha ei super helg...:)

1 kommentar:

  1. kose deg det he du førtjent. Å den dynna æ kanon fin følkens,ikkji missunlege nehei..Å eg he mareritt om akryl fuge masse heheheh

    SvarSlett