lørdag 2. juli 2011

hjelp å få..:)

Litt hjelp må til...:)




I dag va eg burt ti Lillian å fekk litt hjelp mæ den ellers sø ganske kjedlege sia mi hera, mæ sø mange feil på. Sø nå fekk mi lasta ned eit nytt programm ti å årdne bilda i. Håpar på å få det ti sjav au slik at eg fær ei sie eg he lyst ti å førtsette mæ. Veldig greit mæ sø snille veninner mæ datakunnskapar...:)




Her ser du bildi av korleis det har blitt i grove trekk rundt veggane hera. Det er litt grønt på alle endar og kantar her nå. Kanskje ikkje så rartt, med tanke på veiret me har hatt fram til nå. Varmt og vått er tingen for å få det til å gro. Eg klyppte plenen på tirsdag, og det ser allerede ufrisert ut igjen.






Her er det i hverfall ikkje problem å sjå at eit av dei 4 uttaka til dreneringa fungerar. Det renn godt i dei for å sei det slik.


















Her er det måla eit strøk på dei to nederste glasa. Syns det blei veldig bra. Stigen står på plass til skrekk å advarsel om at her er det håplause jentur som he gjett opp. Stå i stige er ein av mine mange ting, som eg ikkje er god på. He ikkje problem med høgder, men stige. haha..:)








Er litt små pirk igjen på steinlegginga. Men det er ikkje noke du ser på denna avstanden..:)Syns sjølve det blei veldig fint og reinslegare uten sand heilt innat huset.













Sørveggen.













Ellers er det bursdag feiring som står på planen for morgo dagen. Så då må det kanskje litt baking til i kveld. Pavlova terte og sjokoladekake er planen,...:)




Plutleg tilbake.........



-N-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar