søndag 10. juli 2011

påfyll i stoga?

Trur den minemalistiske stilen i huset ikkje er heilt godkjennt av høvdingen.
Me ser ofte det at når me får besøk blir det fort fullt i sofaen. Så me er på utkikk etter noke me kan fylle opp med i stoga, og som me kan site i. Ein god stol eller to.
Eg har lyst på stoff, høvdingen kåm med eit godt poeng om skinn og reinsleghet. Men trur ikkje det nådde heilt fram til meg. Me er derfor på utkikk etter noke som sei : hei, eg skal bu på køsa! *s*


Eg har sett på dessa to på bohus. Men uansett så er det sjelden eg er så bestemmt at eg klarar å bestemme meg før eg ser dei "live". Dei må prøvast og sjåast på før ein bestemmer seg. Syns ofte bilda kan vike litt på stoff og slikt.




























Har du noken tips til fine stolar...?




- N -

3 kommentarer:

  1. Æ litt av det same her... Sjefen i husi savnar nøken go`stolar å site i... Mn eg syns mange stolar nå æ sø himla store, å æ dei kji d sø æ dei ikkji sø goe å site i(ikkji slik go go`stol, If you know what i meen) Mn Korgstolen va drit fin, mn kanskje ikkji komforten æ like god... Mn søm du sei, bør prøvast å sjåast før ein kauper:)
    - Lillian -

    SvarSlett
  2. Hei Nina! Moro å fyge med på dei ulike prosjekta dykkes! Syns de er kjempe flinke! :-) Om valget mellom minimalistisk og mindre minimalistisk er av betydning ville eg gått for ein midt i mellom! Bohus har ein stol, Denver, som er sånn midt i mellom, etter mitt auge iallefall... Den veit eg er både god å site i og fin å sjå på! Archibald frå Slettvoll er også fin, etter min smak og dømme...(Den er derimot uprøvd så om komforen er bra veit eg ikkje...) Ellers er eg stor fan av stolen Cambridge som blandt anna er å få kjøpt på Fagmøbler (trur syster di,Irene, har to av denne typen, eller ein som er ganske så lik)liten, kanskje litt vel minimalistisk etter nokon sin smak, men utruleg god å site i! Ellers vil eg ynskje deg og dine ein fortsatt fin sommar!

    SvarSlett
  3. Hei du... Hørde rykti om dn turen, snakka m syster di:) Hørdes ut ti å vere ein fin tur:) Det æ moro, når turane ein dreg på bli bra:) Mi tek ein tur ti vestlandi ti onsdag eg, ongane å mamma:) Bli gøtt det au...:)
    Ja, i dag æ værkeleg slusune øpne, mn søm følk sei, uff mi må kji klage... Sjå høssen d æ rundt i verden der dei ikkji he vatn:) Høtt æ værst... I vertfall ikkji slik mi he d, mi kan site ondi tak å kose økken før det mi:)) Fær prøve å tenke positivt i dessa regnfulle dagane:))
    -Mi snakkast, snuppa:)

    SvarSlett