søndag 3. juli 2011

Litt frammgang..:)

Tida flyg.

Det ser ein veldig når ein har ongar i hus. Plutsleg va det dagen før dagen, å mini her i husi va 3 år..:) Dagen har me feira i dag, å d var stor stas for liten gut.


Då gjestene hadde reist, var det å hoppe i arbeidskleda. Eg fekk måla rundt 4 glas og varandadøra, og er veldig fornøgd med det. Blir så mykje finare med eit lite strøk med måling, då pynte klossane rundt glasa var trekvite. Lite skår i gleden er at eg ikkje er halvegs, og har fremdeles igjen strøk nummer to på alle sammen...guddi guddi..:) Men alle monner drar, og sidan veiret ikkje er heilt måle veir - så rekk me det me rekk.




















Ellers vil eg vise mitt nyast innkaup. Ein pose med sand som fungerar som dørstoppar. For å beskytte døra frå å bli stygg, så fungerar den supert. Syns au den va fin. Så alt i alt, heilt supert. Endå bedre er at den er kaupt her i bygda - farge og gåvebua. Eg har ein til ytterdøra au, som stangar i mot ei "potte" eg har ute. Potta er eit grisetrau, så den har kantar som er skarpe i møte mot døra.




















Då var kvelden jammen her, og eg må prøve å pakke meg ferdig til tur til vestfold. Reisa startar på køsa i morgo når me er ferdige, så til tønsberg på besøk til ei veninne. Tirsdag er det endeleg den store dagen for Håvard. Me skal vere med høvdingen på bøljan blå, plaske over dammen ein tur og ligge på båten. Det kan jau bli intresant med tanke på at lugaren er nøykatig så liten at du får inn ei reise seng og då var all golvplass bruka opp. Men alt går for ei nått. Veldig moro for stor å liten her heime å treffe mannen å pappa midt i perioden. Så går me av båten tidleg på onsdag, så då går turen til Ingrid å gutta boys i porsgrunn...:)
Mykje å sjå fram til med andre ord...:)





Snakkast....:)

1 kommentar:

  1. hei å hei:) Håpar di he hatt ein fin ferie.... :) Nei, målevæiri let vænte på seg, på ein måti greit, mn fader hell. Ha vøri gøtt å blitt færdig m målinga au;) ;)
    Fær satse på at d bli litt såmmårvæir, sø mi kan ha ein dag elle to på strånda sammen???
    Moro å lese at Håvard he gått eit skritt viare m "bleieavvenninga" .... Greit å tisse uti.... :) Snakkast snuppa.. klem - Lillian-

    SvarSlett