lørdag 20. august 2011

Ting me har fått gjort.



Litt "småtteri" som he vore igjen har blitt gjort - endeleg.



Det er ting av ymse slag som me har fått gjort den seiste veka. Det har vore litt måleveir, så nå har me kåmi litt lengre på den jobben. Men ser svart på å bli ferdig, med tanke på at det er ikkje mykje opphald over fleire dagar, og er heller noke rått om nettane. Så for å unngå bubblete veggar prøvar me å ta forhandsreglar.






Ei veldig sjarmerande dynamitt kasse som blir bruka til vaskemiddel på vaskerommi den er ikkje av ny dato, men er veldig fornøgd med den så tenkte eg starta med å vise den.












Fekk i dag sauma endane på kappa, og hengt opp gardin på vaskrommet og boden. Blei veldig fornøgd med utført jobb, ettersom kappa har liggi i posen i 3 viker. Å sy er heller ikkje noke eg gjer ofte. Men syns faktisk det gjekk over all forventning. Hehe...Men sjangsen for at eg gjeng noken syersker i næringa er ikkje så stor. * s *












Boden er grei nok, men ikkje slik som me ser føre oss at den skal vere. Me flytta med oss dei gamle klesskåpa frå det gamle huset å sette inn noken blant ana her inne. Veldig greit å ha yttertøy å diverse her. Har au kjøpt billege skoskåp på ikea, som fungerar greit nok til me gjer ei permanent løysning...











Det er noken detaljar på gardina. Syns dei var veldig fine og er kjøpt hos Berit på farge & gåvebua. Syns eg har vore veldig heldig som har funne fine kapper til kjøkknet og nå desse.









Boden nesten i sin heilhet....:)











Høvdingen har i dag klyppt halvparten av jordet på nedsida av huset. Ikkje akkurat det beste redskapet for å slå jordet med - men man tager det man haver. Det er godt å ta langs kantane, for det gror fort opp noken tre som me ikkje treng fleire av.









Glaskarmar og hjørnekassene har fått 1 strok med visir og to med måling i løpet av sommaren.










Å inngangspartiet har fått farge istadenfor trekvitt....:)











Sommaren er over for både meg å mine blomar sin del. I all ergelse over stygge blomar, så kjøpte eg meg haustblomar i staden. Lyngen lyste fint opp i nyshina inngangsparti...:)














Så nå når sommaren er over, har eg starta å glede meg til jol...hehehe....det er heldigvis ei stund til. Men ser heilt klart at eg kjem til å kose meg meg den fyrste jola i nytt hus.




Er det bare mine sommarblomar som ser ut som dei har sett sine bedre dage??




Ha ein fin fin laurdagskveld..:)

Flåklypa og laurdagsgøtt hera i husi..:)

2 kommentarer:

  1. Hei og takk for kommentar :)

    Det er Velux sine utforinger som er så dyre, da vi har så tykt tak, pga isolering. Vi har tykkere tak enn standard, og alt som ikke er standard koster ekstra. Dessverre.

    God helg!

    SvarSlett
  2. Så koselig de får det i huset, og dei kappene var kjempe fine!:-)

    Ha ein flott sondagskvell!:-)

    SvarSlett