tirsdag 6. mars 2012

Håndarbeid...

Håndarbeid....


Det er så mykje fint ein kan lage innanfor håndarbeid. Hekle er noke eg syns ser greit ut å kunne. Det er mykje på grunn av at det er bare ei nål å halde greie på, å du kan lettare starte opp igjen eller rette det du har gjort gale.. Har funne ei nettside med mange fristande oppskrifter som heiter drops design. Der har du alt ifrå oppskrifter til hekling og strikking, hjelpevideoar å tips. Supert førr ein håndarbeids analfabet som meg..*S* Har tendensane til å klare ting lettare dersom eg blir vist, værre med dei "kryptiske" oppskriftene.

http://www.garnstudio.com/lang/no/kategori_oversikt.php



Så når ei som meg som skulle ønske eg var flinkare, så er det bare å sete i gang å øve. Har fortald før att eg har eit teppe på gang, som eg heklar. Aldri hekla før, å sete i gang med eit teppe....Kanskje ikkje det smartaste, men nå nermar det seg..:) Driv å heklar kanten rundt nå. Kjem tilbake med bilde når det er ferdigt.
Så kan nok ikkje legge vekk heklenåla heilt, må nokk bare til med eit nytt prosjekt etterpå...:)




Har du håndarbeid på gang?


-N-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar