tirsdag 15. juni 2010

Framgang..:)

Då he det skjedd litt saker å ting sia sæst...Tenkte att eg skulle vise litt bildi å helle fatte meg i korthet mæ ord.

Søm dei sei at eit bildi sei meire enn ord...




Ringmuren he blitt støypt.






Rørleggaren he satt sine "spor".













Rørleggaren søm legg den vannbårne varmen, som seiste finish i går før betongen kjæm i dag.








I dag bli gronnmuren støypt, sø eg må nøkk yvi å sjå att det gjæng rektig føre seg...hehe...Det vil sei å tilfredstille nyskjerrigheten om korleis det blir sjåande ut. Høvdingen reiste ut i gjår. Så sidan han he hatt jobben med å vere fotograf dei seiste 14 dagane, får eg ta over dei neste 14 dagane.

Må au sjå om eg fær "slafsa" på noke måling på garasjen....:)


Ha ein strålande dag..:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar