onsdag 2. juni 2010

Utfordringar...

Huff å huff...Utfordringar finn ein alle stadar og tider. Men mine største nå om dagen er ikkje noke eg set pris på i det heile.


Hjelper desverre ikkje å bytte navn, edderkopp redselen er der for det. Virkar som jentune i Lauvraks klanen er belasta med fobi mot dessa ekle småkrypa. Eg finn dei alle stad, høyrer dei lissom. Eg finn, å nøken andre drep. Om eg drep dei sjav, skrapar eg dei i hvertfall ikkji upp.haha... Denna snørr grønne eklingen lev ennå, desverre. Å det i kjellaren, der eg he søverom førr tida... Mæn det er bare til eg fær tak i ein som er villig ti å slå - HART..Trur næmmleg att dessa styggingane som ser litt radioaktive ut, høppar å det søm værre æ. Æ sikkert bererar av smittsome sjukdommar...hehe...neidå, ikkji fullt sø gali - bare nesten..*smiler*
Bildi æ tatt på lang avstand, sø den ser ikkje fullt sø stor å grøn ut som i verkligheten...








Å sø er det garsjen som skal ha noken strøk med måling, og det er ikkje bare bare når ein ikkje er veldig glad i å stå i stige. Det er ikkje høgda som er problemet, men det å ikkje stå støtt. Kjenner beina, og til slutt heile kroppen ristar. Å då er det på tide å ned å få eit par stig på fast grunn. Men eg tenker att detta må du, å at øvelse gjer mester. I tillegg er det litt hat å flytte stigen i hytt å pine...haha..:)












Avsluttar mæ eit koslegt bildi...Liljekonvall som stend å luktar sø gødt..








Ha ein fin kvell...:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar