tirsdag 22. juni 2010

Litt frammgang..:)

Tja...ei lita oppdatering på det lille som har skjedd fram til nå. Etter att plata kåm opp har det ikkje skjedd så stort.




Snikkrane har bygd seg ei lita " furtebu" ...hehe..Ikkje ei permantent løysning for å sei det slik..:)











Ellers så har me grunna ferdig garasjen. Høvdingen tok dei høgaste partia, mæns eg slafsa i veg på langsidene. Gøtt det var blank grunning, ellers hadde eg sikkert sett ut som ein mumie etter jobben var gjort. Det er som dei sei at øvelse gjer mester. Nå har eg til og med vert i mønet på baksida å grunna, uten att det har vore noke store problem. Så har i dag starta å måle med litt farge. Fargen mi har gått for blei til slutt frostrøyk. Håpar det blir ein farge mi blir fornøyge med.


Ellers så skal det gravast litt igjen i morgo. Det skal endeleg javnast ut litt på alle dei store haugane som me har med jord alle stadar. Å forhåpentlegvis ein hage skal ta form. Ikkje lett å sjå føre seg heilt korleis det skal bli, men trur eg har noke lunde peil nå. Så spørs det om den sjøfarne høvdingen er enig når balja landar i Sandefjord til tysdag, å han kan kåme seg heim...hehe

For å sei det slik, så trur eg det må gravast over fleire omgangar før ein blir heilt fornøgd. hehe...

Kjæm nok tilbake med bilder av Køsa krater makeover ein dag...

Ha ein fortsatt super fin sommar kveld...:) ( i morgo snur det..)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar