fredag 25. juni 2010

Då he mi bytta vekk delar av krateret, mot ein fin skråning. Med litt meire finpuss med rake og høvdingkraft (hehe), så er det klart for såing av gras. Gras bind jau jorda, så det er bra å få sådd så fort som mogleg. Så det passar jau bra at høvdingen æ vænta å ankomme bruket på onsdag...hehe...:)Neidå, ska nøkk bidra eg au, sø eg bare fjasar...

Søm eg he sakt før sei jau bildi meire enn ord. Sø her ser di bildi av Jørn Helge sin makeower på køsa i dessa to dagane.


Før...











Etter...















( Å høtt syns du om hanskane...tihi...skulle jau ikkji akkurat vere mæ på bildi mæn....:) )


Syns detta ser kjæmpe bra ut. Blei veldig fornøygd sjølv, endå det er langt frå ferdig. Tomta blei plutsleg så stor. Ser fram ti at det blir treverk å sjå på måndag.
Då er det etter det seiste eg høyrde meininga snikkrane skal starte.

Som du ser byr helga på nok av arbeid for ei grasenke...

God helg..:)

2 kommentarer:

  1. Nå var det lenge sida eg he vært inn her, og da var det ekstra moro å oppdatere meg! Ser ut til at ting skjer, og det gjeng framover - bra! Gleder meg til det "huslege" kjem, måling, fargar, interiør... mmm, det liker eg :)

    SvarSlett
  2. Hei...Sø kosleg du "stakk innom"! Ja det er lissom ikkje det mest spennande det som skjer nå for andre. Men for meg betyr det at me kjem eit hakk nermare mål og for det som er veldig moro. Måling, valg av listar og diverse ana som fengar meg.Oppdateringar kjæm undervegs, så det er koslegt at du heng med i svingane..:) Set pris på kommentarar. God sommar..

    SvarSlett