torsdag 15. juli 2010

Alli sø gali at det ikkje er godt for noke.

Heisann...

Ei bittelita uppdatering mæ det lille eg veit om framgang på reisverki.

Det nye eg såg som hadde skjedd sidan eg seist var der, var at det var reisverk på alle veggar nå, å "høl" der som glas å dynnar ska stå. Det hadde og forma seg ein ark, eller som pappa sei "vælstandsvorte"...He du høyrd det før?hehe:)

Ellers sø er det bare ein dag før ferien startar og møgleghetane ti å svinge målekosten verkleg byr seg. Mæn det eg er ikkji sikker på at veirgudane er på team Midtagarden om å ha mest mogleg passande veir for å få det best mogleg til på kortast mogleg tid. Tidsfristen me håpar på er at me skal vere inne i huset til JOL. Å det er jau ikkje så lenge til, med tanke på att det ikkje er så mange dagane sidan det starta å sjå ut som eit hus. Det bidreg veldig på husprosessen at det er noken som er der heile tida i vekene. Dei skal ikkje vere alle ute i ferie på same tid.

Mæn, det er som ordtaket sei : alldri så gali att det ikkje er godt for noke. For med regnet gror det gras i den nysådde skråningen økkes...:) Godt at noke er grønt til neste år..

Ha ein fin kvell og ei god helg..:)

2 kommentarer:

  1. Moro å fyge med på bloggen Nina!skjer masse sjå dykken nå!veit eg høtt som ventar økken au:)håpar mi sjåast snart! kjake

    SvarSlett
  2. Heisann...jammen sø skjer det litt hera nå ja...snart startar di au, det bli spennande .Moro å høyre at du fyger mæ...Gleder meg ti du kjæm i kveld på besøk...kos

    SvarSlett