torsdag 22. juli 2010

One to go....

Då va den eine tingen på lista utført...


Det var denna lista med alle uppussingsprosjekt som skulla ha vert gjort. Den "ballar" fort på seg med både det eine og det andre. Så det er godt at noke blir utført, fordet om det er langt ifrå ferdigt. Eg må få tak i madrass og litt fleire puter før senga blir komplett...:) Trur det blir bra. Såg tilfeldig ei likedan seng i vakre hjem og interiør i dag.

Slik blei senga etter litt spraying.




















Då eg starta i kveld, tenkte eg at det er rart at høvdingen - min bedre halvdel, ikkje har kåmmi med fleire bemerkningar på detta prosjektet mitt. Men derimot så fekk eg passi mitt påskrivd av min far. Spurte nemmleg om pappa hadde forslag til korleis oppussinga skulle gå føre seg. Å om eg kunne få hjelp til å få gjort noke med senga. " Ja, svarte pappa med smil om munnen. Det absolutt beste å kjappaste er at mi reiser på søppla med heile greia". Pappa er snikkar og pedimeter, og har 1 kjering og 3 døtrar som alle har interesse for interør - gamalt og nytt. Kjeringa hasses er definitivt den verste og den med lengs erfaring, ergo hans synspunkt har blitt oversett mang ein gong. Ellers så hadde mange av mammas prosjekt sikkert ikkje blitt realisert. Konklusjon er at høvdingen har ikkje like lang fartstid som han far, med ei kjering med mange prosejekt på gang..:)
Noken som kjenner seg igjen eller?? hehe....:)



Eg stor kosar meg i ferien...ha ein fin kveld...:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar