mandag 19. juli 2010

Arbeidsledig...?!

I fare for å bli arbeidsledig i sommarferien så har eg gått i gang med uppussingsprosjekt i tilegg. Å som om eg ikkje har nok å måle på - så målar eg litt meir. Bare slik for forandringens skyld... Hehe... :) Har heldigvis ikkje blitt lei ennå, men det kan sikkert diskuterast til neste år...!:)

Dei tinga eg hadde som mål å få gjort noke med er ein grøn lasera skåp. Som har blitt gronna eit strøk og som bare ventar på å få sitt fyrste strøk med måling. Her æ før bildi..Etter blidi må di nøkk vente ei beite på...









Har og ei seng av metall som eg har store planar ein dag - bare eg får ånden - å pusse ned og spraye svart. Det skal vere ei seng med masse puter i, trur det blir kalla day bed *usikker*. Trur det kan bli fint. Har ingen anig om kor eg ska ha den, men ein eller ana stad får den vell plass. Om ikkje ana så blir den vedlikehallt slik at den evt kan brukast på eit ana tidspunkt.


Så har me ein sofa og to stolar som er gamle, som stod på Køsa frå før, som me har tenkt å få trekt om. He ein mamma som er veldig flink med slikt, som har sakt ho vil hjelpe. For syferdighetane mine strekker seg ikkje så mykje enn å klare å få tråden på maskina *kan bli litt plunder bare der*, og om eg har vore så heldig å få på tråden, så er det nok med det som skal etterligne rett fram saum. Kan minne om noke som dette _________-------_____-___-----____------_-______------_____haha Jaja trøstar meg med at øvelse gjer mester...Når håvard bygger hus, sø kanskje...haha
Må ha mål her i livet.

Ellers så har eg og gått til innkaup av ein gyngestol som skal pussast opp litt å trekkast om...

Så nå når eg skreiv heile denna lista her, tenkte eg at det var mykje. Mi fær nå sjå så mykje ein rekk...:) Planan er kanskje større enn evnene...hehe
Om det blir mykje regn, er det greit å ha litt innandørsarbeid.

He du prosjekt på gang nå??

Ha ein fortsatt fin dag...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar