mandag 6. desember 2010

Framgang..:)

Det er artig å sjå framgang, spesiellt på framgang som ein ser att, å ikkje grunn arbeid som ein ikkje ser att.

Slik er ståa på Køsa i dag :

Oppå manglar me belegg i loftstoga, veggar og tak på badet.
I fyrste etasje manglar me belegg i stoga,kjøkknet ,gangen. Veggar og tak på badet, og vegg på vaskerommet og litt i mellom kjøkknet og stoga.
Platene som me skal ha på bada har blitt bestillt for ei stund sidan, men har blitt liggande på eit lager inne i oslo..:(
Manglar listar alle stadar, men det er noke som dei skal starte på i slutten av denne veka trudde dei.:)

Må til med målekosten å ta eit lite penselstrøk på hjørnelistane som me har bruka til platene. Har både innvendige og utvendige hjørne, så det blir noken striper, fordi om dei ikkje er så breie blir det noken meter med konsentrasjon. Dei er av metall, og eg har måla to strøk før montering. Men må nå gå over med eit lite strøk til.

Har og bestillt panel til å ha i taket på badet. Så den har eg tenkt å josne med ein slags panelbeis. Trur det blir bra med litt ana enn ellers i huset.

Ellers kjem det denna veka rørleggar, og seiste rest av belegget skal leggast.


Ganske mange spørsmål som eg fær om dagane nå er : KJÆM DI INN TI JOL???
Å eg svarar søm sø at det æ jau løv å håpe. Att mi kjæm inn i detta åri...Ska sjå det bli flytting 31.desember...hehe...

He løva høvdingen ( som ventar i spænning ) på å få inn nøken nye bildi. Sø håpar å få ein tur ti Køsa i morgo au førr å knipse litt...Ser lissom det er sø mange mæ bloggar som legg inn sø mykji detalj bildi...Å det he kji eg sø mykji av, sø kanskje eg fær prøve på det i morgo...:)



:)...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar