søndag 12. desember 2010

Eit liti håp, fremdeles...;)

Ein kan jau alltids håpe...

Å håpe det gjer mi veldig au det. Håpar veldig på å flytte inn i nytt hus i detta åri. Kan kanskje sjå ut som der ikkje er sø mykje arbeid igjen nå, men det trur eg i grunnen det er. SÅ eg har valgt å ikkje la meg sjølv håpe for mykje, slik at eg heller ikkje blir så skuffa. Men det er rart med det, når ein har fått " ein frist " der ein skal flytte heim igjen så heng ein seg på den.

Det som eg veit nå er att i slutten av denna veka, starten av neste kjem trappa, 21. desember kjem glasa, kjøkknet blir ferdigt seiste veka før jol ein gång, baderomsinnredningane er usikkert og likeså dusjane, toaletta trur eg er i rute.

Så er det ein gång slik at skal ein ta enklare løysningar for å få flytte inn fortare, er det verd det. Eg trur at eg bare velger å vente på det eg i utganskpunktet ønskte at me skulle ha...For eksempel så har me valgt showerrama dusjar frå p.p, med sota glas og børsta stål. Det viser seg å vere ganske lang levering på, mens hadde me valgt klart glas og kvit ramme, så hadde me kunna fått det dagen etter. Typisk....:/ hmmm....Å det same med baderomsinnredningane, dersom me ville ha kvit vask istadenfor grå korta det au ned på leveringa. Men trur me gjekk for den kvite sidan dei hadde slutta å produsere den grå som eg hadde sett føre meg, så då SAFAR mi å velger ein kvit om ikkji mi fær sjå bildi av den grå. Enkle er ofte det beste...:)







Her ska toaletti stå på badi i 1.etasje...:)











I motsetning til i fyrste etasje der dei bygde ut heile veggen, vil toalettet i 2. etasje stå på ei kasse...:)













Litt ana vinkel på badet oppå....





border="0" alt=""id="BLOGGER_PHOTO_ID_5549880945518571794" />






Her ser du inn på badet frå loftstoga...Kan au skimte stigen som fungerar som trapp nede til venstre...













Manglar seiste planka i taket på badet i 1. etasje. Me har planar om å behandle taka slik at dei held seg jose. Visste du att det ikkje er ana enn tre å gips som er godkjennt å ha i tak på bad? ( Meg fortald i hvertfall..!)















Her er vaskerommet au ferdig kledd, men ikkje skjert vekk det som er til overs...











Ellers nermar det seg jau fort til jol, så her i huset til ho mor luktar det jol om dagen....




- so long -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar