torsdag 16. februar 2012

draumar...

Ja, draumar det må ein ha...

Med ein liten ein på veg, er det ein del ting eg prøvar å tenke litt i forkant på. Noke av det eg tenker litt på nå, er hage og utekos. Me har tenkt å gjere hagen litt koslegare på nedsida av huset. Med nedsida tenker eg på ned mot vatnet. Me har tenkt å lage ein terasse litt over halve langsida av huset, og med ein terasse må ein ha hagemøblar.

I fjor tok eg turen til bogrønnt leikvoll i lunde. Å der var det ikkje mangel på fristelsar anten innan blomar, buskar, tre eller hagemøblar. Eg ha hatt litt lyst på noke ein kan site å kose seg i, men samtidig ete greit med. Det vil seie at borda til sittegrupper med soffa er ofte så veldig låge og små, så eg har hatt lyst på noke som ein kan bruke til alt. Soffa ute er veldig kos. Så då såg eg denne gruppa her - høg, god å sitte i å fin. Finns i brun, svart å koksgrå, å om eg ikkje huskar heilt feil hadde den ein fin prislapp au...:)Men draumen kan ein jau ha...:)



























Har du starta å tenkt på ein ny sommar sesong?
Har du tips til hagemøblar som er fine og praktiske ?


Føreløbig er det innekos her i heimen, sit å nyt synet av den kvite fine snoen...:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar