onsdag 1. februar 2012

Kong vinter...:)

Nå æ det vinter...

Å det er noke eg stor kosar meg med i nytt hus. Vannbåren varme, med vatn til vatn fungerar veldig godt for oss. Det har til tider vore nesten for varmt i stoga, men dette er selfølgeleg litt som har med innstillingar å gjere. Det har dei seiste dagane vore heller noke kallt, men har ikkje merka noke til det inne...:)Har ikkje bruka ovnen den seiste månen..:)

Me er au veldig heldige som har fått ein del fin kvit sno. Noke som eg alltid har lika, men som eg såg meire på som ei bekymring i det gamle huset. Var det ikkje frykta for takras som skulle klake til så eg ikkje klarte å brøyte det vekk, eller få takras i hovudet med store delar av is eller så var det vegen som ikkje var kjøyrbar. Me måtte jau legge om vegen for å få bygge hus, bare fordi den var så bratt å kronglete at det ikkje kåm større kjøyretøy enn traktor opp til huset.

Med andre ord , eg som grasenke føler meg ganske bekymringlaus nå søm fru på NYE Køsa..:)




Bildet er tatt av brygga i Breivik for noken veker sidan.








Morgodagen er mellt helst i det kaldaste laget...Men håpar den blir fin for det.




-N-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar