søndag 16. mai 2010

Ein smugkikk..

Hipp hurra...ein dag for tidleg, men men. Eg skal feire dagen på arbei i år, det blir nok koslegt.

Ellers har det vore ein del spørsmål om huset mi skal bygge, frå forskjellige folk som har høyrd om dei galningane på vestkanten søm svidde ned huset sitt for å bygge nytt..:) haha...smiler...

Her er deet nokon spørsmål som eg kan svare på til nå :

¤ Mi har valgt å ikkje ha kjellar. (noke me kanskje kjem til å angre på, men valget er tatt så nå får me halde oss til det).

¤ Huset skal byggast i litt sveitserprega stil.

¤ Huset er på litt over 120 m2 i grunnflate. Det er eit 1 1/2 etasjes hus, med 4 soveromm, loftstoge og baderom oppå. I 1 etasje er det eit soverom, gang, bad, vaskerom, eletriskrom, bod, spiskammers og selfølgeleg stoge og kjøkken.

¤ Skal ha to fløya dør ( noke som eg selte sno scootern min for å få,hehe...Trur den handlen er vert det). Syns det er så fint, og i vårt tilfelle vil det gje huset ei veldig fin utsmykkning.

Å sidan eg er frå Lauvrak å er ei jente har eg tendens til å gå ei gång tungt enn mange lette. Så då er det praktisk med brei dør når eg skal inn med mykje pikk-pakk på ein gong..hehe..Om det er noken som har kjennskap til denne egenskapen, trur eg det er opptil fleire som villa ha sakt at det ikkje er noken god egenskap...hehe..

Her er det huset som me ein gong fant som me lika. Utvendig er det nesten det samme. Men me har det litt høgare, skal ha ståande kledning, like store glas på framsida som på baksida. Me skal ha eit takglas mitt på taket opp mot skogen, der badet skal vere. Å for å ikkje gløyme den fine døra.


Dette er sida ned mot vatnet. Kjøkknet er til venstre og stoga til høgre. Trur det blir ei super løysning med tanke på utsikt. ( Trur kanskje att me må ut med litt round up for å halde skogen nede på sikt ... tihi..)





Detta er sida opp mot skogen.





Håpar du lika huset. Koslegt om du legg att ei lita helsing eller to...

Ha ein fin kveld vidre og kos deg på 17.mai...

3 kommentarer:

  1. Kjæmpe fint hus Nina:) Kjæmpe heldig æ du søm fær deg eit slikt hus.... lykke ti i husprosessen...:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk Lillian..Alltid koslegt å høyre att følk likar det mi likar...:)

    SvarSlett
  3. Ja, enig mæ Lillian, ser veldig flott ut:)heeldige di:)

    SvarSlett