torsdag 17. mars 2011

Innflytta?

Før ein flyttar inn, skal det skrivast ferdig attest heitest det. Ehhmm, den blei ferdig i dag, nesten to månadar etter me flytta inn - uoffesiellt sjølvsakt. Men i dag er huset syna, og me har nå på alle papira flytta inn. " Ække gærn`t det"...:)


Bare for moro, fannt eg å mini ut at me skulle bake bøllar i ettermiddag. Tenkte eg skulle prøve ein ny framgangsmåte med gamal oppskrift. Eg heva ferdig utrulla bollar i ein time før me steikte dei. Det var veldig lettvinnt, og bollane blei veldig bra. Så det kjem til å bli fast for meg, for eg følte eg blei fortare ferdig med bakinga...:) Og fekk fortare smake på herligheten...Det vil sei for min del ventar eg, mens mini slurpa i seg deig så godt han kunne...." mmmmmMMMMmmmm mammma, deiiiillllig", sa han i det han slikka opp seiste rest frå benken...hehe...Han er i hvertfall ikkje kresen...


12. mars var det eit år sidan me flytta ut i frå køsa, og burt på Lauvrak. Det er litt rart å tenke på nå, at det då virka langt fram til me skulle få eit nytt hus. Mens me nå allerde syns det er ei stund sidan me flytta inn - uoffesiellt.


Nå er det kose seg med bollar - steikte sådan - og bygg mester bob....:) Det er dette me kallar kosedag.


Håpar din dag har vore bra...


- N -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar