onsdag 2. mars 2011

Winter wonderland.

Winter wonderland....



Ein kan ikkje klage på slike dage. Trass i at eg både fekk vaska mobilen til høvdingen på 40 grader i vaskemaskina, kattepiss i krokane og litt lite vatn i brønnen så kan ein ikkje klage. Fær ta d mæ eit smil ( prøve etter beste evne), snu seg mot sola å nyte det ( mæns pus sit på trammen og gjer allt ana enn å nyte frisk luft. Han syns nemmleg som meg, at varmt på do æ det beste - det vi sei på kjøkknet mitt. Å det likar kji mor i huset, og far trugar mæ ei nittedal spesial, nei pust ut-pust inn.....å håpe det heiar yvi...

Skreiv her om dagen om det flotte veiret og føret rundt huset på trug...Du verden sø fine dage mi he hatt. Ser verkleg at det nermar seg vår, gradestokken er på eit par minus grader i sola, fugglane kvittrar og kalenderen viser nå mars. Eg førr min del grugleder meg ti all den fine KVITE og REINE snoen reiser. For det vil sei at då sit me igjen med ein grus som heng seg fast på allt veldig mykje jord og leire på alle kantar av husveggane her....Nei, fær nøkk bare snu meg mot sola atte då, å håpe det hjelper på at det turkar fort opp å at det blir grønt utpå sommaren...:)


Her kjæm eit lite bilderas...


































































Syns bilda tala for seg sjølv. Du såg Køsa i fint veir, nermaste nabo ( ei hytte me skimtar), me har fått pipehatt og pynt i inngangspartiet..:)


-N-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar