mandag 28. februar 2011

Nøkk eit prosjekt ferdig..:)

Fekk jammen "lura" høvdingen ti å ut mæ drillen i ettermiddag - å vips sø va det prosjekti det eg kallar ferdig.





Slik såg skåpi ut føri eg starta å måle det....












Å slik ser det ut når eg blei ferdig med det i dag. Bilda di ser er den upprinnlege familien hera på køsa. Det bildi av den guten aleine er pappan til høvdingen, og på det andre bildi er det to tanter og besteforeldra hasses. Kjempe fine bilder.











Eit gamalt telefonrør som eg fann her på Køsa føri mi brann det. Eg trur eg er litt espen askeladd...hehe












Mine fyrste sko og ull sokkar...:)























Her er ein liten stol med bare tre føtar. Veit ikkje heilt historia bak denna kjempe fine sjarmerande stolen ana enn at eg fekk den av tante Signe, som meinte at den konne eg få sidan den hadde kåmmi ifrå Midtgarden.
Kista var noke eg fann her den au. Oppi den var den hamaren og den lille ambolten som vert bruka til skoreprasjonar?!?, og div ana til same formål...:)Små skattar...










Det er neimen ikkje mykje eg har hekla i mitt liv, men at det er fryktleg mykje arbeid å lage eit heilt sengeteppe det er eg veldig klar over. Sett veldig pris på detta sengeteppet, det har eg fått av besta. Ho var super flink til både å hekle og strikke, skulle gjerne ha lært alle triksa. Eg har hatt det i mange år, men ikkje heilt visst kva eg skulle bruke det til. Er ikkje den typen som brukar tid på å reie opp senga i rektig bloggeverden-stil-med-pyntepute-på-toppen om morgon før eg r ein reiser på jobb. Å neidadu, her æ det eit rist i dyna på 200x220 å ferdig med det. Så derfor eit sengetteppe har ikkje vore det eg har hatt veldig bruk for - før nå. Æ bare å få oversikt over kva ein har.












Det var ein tur ned memory lane...


Dagen i dag var strålande og det blei tatt noken fine bilder ute etter arbeid...så er nokk tilbake snart med bilder av nye køsa- utvendig...:)Fekk testa trugane kan du sei..:)




I`ll be back ***

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar