mandag 14. februar 2011

Luxus.

Det er ikkje ofte ein støvsugar for et ein bare har lyst, men det gjorde eg i dag...


I dag har eg for fyrste gong bruka min nye sentralstøvsugar, foma med 10 meter slange. Å det måtte dokumenterast...:) Eg var veldig i tvil om eg i det heile ønskte sentralstøvsugar, fordi eg hadde høyrd at det var både og med heile opplegget. Høyrde blant ana at den aldri var i bruk, eller at den saug dårleg eller at den rett og slett var mykje i ustand og at den tålte lite. Dette er jau andres erfaringar, som eg sette pris på å få høyre før eg valgte. Men nå i dag er eg glad for at eg valgte å ha den, så lettvinnt. Hadde ikkje noke tung kloss bak som kræsja inn i karmen, eller som eg måtte halde for å støvsuge trappa, eller som rett å slett ikkje ville det eg ville.
Den var derimot lett å håndtere, lite lyd og lukt, bra sugeevne, god arbeisstilling og god å halde i . Den fær eit lite minus for at eg må gå med munnstykke til soffan i lomma, men det er rein skjær flisespikkeri...:)hehe....



Det er nok ein ting som kjæm under lettvinte løysningar i mitt hus - luxus...:)


I det store og det heile noke eg kan anbefale...:)Håpar eg ikkje endrar meining då...hehe



Ha ein fin dag i sno veiri...Eg gjer meg klar for ei kvellsvakt straks...


- see ya -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar