onsdag 2. februar 2011

Oh happy day`s...

Ændeleg kåm dagane som me har venta sø på...Me har nå endeleg fått flytta inn, og akkurat sø godt det var kan ikkje beskrivast med bare eit ord...hehe

Det er jau ei god beite sidan eg har teke meg tid til å oppdatera her inne. Tida i januar gjekk med til å måle og tette spikerhol. Så kåm me til vaskinga, og der etter følgde vaskinga. Alt har eg fått hjelp til, så det har i grunnen gått greit. Og vips var dei tre vekene høvdingen var vekk over, og me kunne flytte inn. Det er ei vike sidan i dag.


Me flytta inn før rørleggaren hadde gjort seg ferdig (han er fremdeles ikkje ferdig), så me var spennte på om me fekk wc eller måtte gjere det mi absolutt måtte på tunet/utedoen til snikkrane...Men det slapp me, for tilslutt fekk me ein do. Dusj fekk me ikkje, men det var heller ingen krise. Ein klarer seg uten ein dag. Me var bare så veldig innstillte på at me skulle inn akkurat NÅ. Og det gjekk veldig fint.
Var så godt å ligge i nytt hus, i nytt og reint sengetøy i egen seng.:))
Håvard syns au det var veldig stas. Han fekk "ny og stor" seng på nytt rom, og var superfornøgd. Han hoppa opp i senga si og ropa : maaammma, se den nye sengen min...:)Sø det er godt både stor og liten er fornøgd med at oppussingsobjektet til mitt fallt i smak og var brukande.:)

Denna veka har gått med på å få ut ting av garasjen, inn i huset, ut av askane og inn i skåp og skuffar for så å bli kvitt søppla på avd renovest på Køsa. Enkelt og greit. For det blir mykje papp..:)

Har ikkje fått ting opp på veggane ennå, men det er heller ikkje noke me stressar med. Ser at me har flytta ifrå eit lite hus og inn i det pappa kallar eit grendehus. For bedre plass har me vertfall fått.

Her er litt bilder av dugnads jentune som hjalp til med seiste rest av måling, og vaskinga...Tusen takk til mamma, Unni, Elin, Irene, Ragnhild mæ kula å Even....:)






Mamma ryddar vekk plast på vaskerommet.










Matpause må til og med denna slavedrivaren innfri...:) Irene fær seg ei vælførtent skive...









Kjenner på meg at i hvertfall ein person elle to som kjem til å smile av detta bildet. Elin blei litt forsynt av husvask, og fannt ut at kanskje det skulle testast ut å sjå om det gjekk litt lettare i skikkelsen av spesial agent OSO...haha...












Unni i drivi å gjer seg klar førr takvask på søveromma uppå...:)











Ragnhild å kula...










Her er det klart for middag....FOR TRI...:)









Ein svært så fornøgd Solan. Han syns au det var godt å kåme heim igjen. Har etter ti månadar på Lauvrak fremdeles ikkje kåme overens med katten til mamma å pappa. Dei krangla stort sett heile tida. Kunne ikkje passere kvarandre uten eit knurr eller ein liten knuff...hehe










Håvard syns pynten min var lite pynta. Så han fannt noken magnetar for å hjelpe til..:)










Me har hatt kjempe fint veir...:)Så om me ikkje har sol, så ser eg i hverfall godt sola. Syns utsikten er kjempe fin. Og nå er det bare 14 dage atte så er denne sollause tida over for denna gongen..:)Ein kan ikkje få allt...























Syns kanskje ikke detta var dei mest spennande bilda. Men tenker at nå vil eg ta rom for rom, så då bli det fleire bilder etter kvart. Har og då kåmmet bedre i orden. Er fremdeles ikkje arbeidsledig..:)

I morgo bl.a er det på teppet at gardiner skal strykast og hengast opp, gardinstengar skal og opp, dørhåndtak skal på plass (har nemmleg hatt to på deling på 20 dørar, lettvinnt -Nei...:) ) Og tv som skal innstallerast...løveli..:)


Er plutsleg tilbake...




-N-

6 kommentarer:

  1. sø snilt av deg å legge inn bildi av spesial agent oso.....heheheheh

    SvarSlett
  2. Søøø moro å sjå!! :) ENDELEG er de inne :) Gledar meg ti å komme på inspeksjon ;) Regnar med de kosar dykken glugg nå - vel fortjent! :)

    SvarSlett
  3. Sø bra at det he kåmi i hus!:-) tenker det var godt!:-)

    SvarSlett
  4. Syns jau bildi va veldig fint av deg eg Elin..:)
    Syns au Marthe at det er moro å vere inne, å ja at me kosar oss glugg er heilt sikkert...Tusen takk...:)
    Tusen takk Birjit å Marthe...Håpar di kjæm på besøk ein dag på køsa å ikkji bare på bloggen..:)

    SvarSlett
  5. Monica på Gaastjønn5. februar 2011 kl. 21:27

    GRATTIS med nytt hus! Eg gledar meg til å sjå fleire bilder av eit nyinnreda hus!;-) Inspirasjon får eg aldri nok av! Lika forresten kjøkkeninnredninga de har valgt veldig godt!

    SvarSlett
  6. Hei hei Monica...Tusen takk...eg er heilt enig om det med inspirasjon, fær alldri nøkk...:)Koslegt å høyre at du lika det...Håpar du tek turen på besøk ein dag..:)

    SvarSlett