mandag 7. februar 2011

musebøl ti bjønnehi...

Følelesen av å gå frå eit lite kryp-inn til eit stort å fint hus, er litt som å gå frå eit bøle til eit hi. Har ikkje så mykje møblar elle genrellt ting, fordi i det gamle huset var det veldig fullt med det mi har nå. Har fått gardiner i stoga og på kjøkknet, men det er fremdeles ekko (ekkkoooo, ekkkkkkoooooooo)hehe...Blir nokk ikkje noke på veggane med det fyrste, av to grunnar. Må tenke seg om kor ein vil ha ting, og må ha noke ein vil henge opp...Me har ikkje noken bilder, så eg får tenkt meg godt om...hehe...Trur i grunnen stilen me har på køsa nå om dagen kan kallast minemalistisk, om ser vekk i frå det eine søverommet der det står stabla askar med tvilsomme ting i. Skal skal ikkje, skal skal ikkje hive. Ligg på vent til eg får tenkt meg om. Har bestemmt meg for å lage ein loppeask, kanskje noken andre kan ha glede av det eg ikkje vil ha lengre!...:) Og så kan det gje meg moglegheten til å pønske ut ein ting eg kan ønske meg med god samviitghet...hehe


Har tidlegare sakt at eg har lyst til å ta eit å eit rom. Sidan det pr dags dato er mykje rot i romma, ikkje heilt bloggebilder, så får eg starte i ein kant der det ikkje er så mykje rot...:)

Å det er i gangen. Gangen manglar ein spegel, eit skåp under trappa og knaggar. Noke som kjem etterkvart. Knaggane er det einaste me har. Me har hatt lyst til å ha eit integrert skåp under trappa for å utnytte den plassen litt bedre, og har ein prisførespørnad inne sjå dei som laga trappa. Men intet hørt ennå - so time will show.



I gangen har eit av mine oppussingsobjekt fått plass. Hadde i sommar ein sjau rundt ei gamal metall seng med ny svart spray, så ei rusten seng fekk ein litt freshare look...:)Syns den blei fin, og ein kontrast til alt det jose...:)






Før:

















Å etter:











































Ein kan væll ikkje akkurat sei det er heilt før og etterbilder. Men det er i hvertfall bilder då den var nyspraya og då den hadde blitt tatt i bruk..:)

Dei to store putene i midten er gamle puter med hardangersaum, var kjempe glad då eg fekk dei...:)
Litt fleire puter må nokk i etterkvart..:) Fekk den nydlege puta mes skrift på av Gjerterud å Tommy i dag. Syns den var så fin, og som bestillt til my day-bed..:):)



-Tuddelu-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar