torsdag 22. april 2010

Belegg...

I går va eg å mini på besøk ti Ingunn å Tarjei, det va sø koslegt. Gutane leika litt, å mi konne site å snakke hus å om ana fannt å fjas. Synns det æ veldig moro å preke mæ andre søm æ på same stad søm ein sjølv. Moro å høyre om andres planar førr hus å heim, førr å sjå høssen andre tenker å førr å få litt inspirasjon. Mæn av alle dei søm eg he snakka mæ fram ti nå, av følk søm pussar upp elle bygger, trur eg det bare æ mi søm ønsker økken belegg...Hehe...:)Mæn førr økken æ det nøke mi æ heilt sikkre på att mi vi ha. Vi ha d mest møglegt slitesterkt å att det tøler vatn.:) Mange søm høyrer ordi belegg, søm tenker på dei gamle vinylbelegga søm va før i "gamle" dage..Mæn det æ ikkje slikt mi ska ha. Mi he sett mange søm du ikkje ser førskell om det æ parkett elle plank. Sø håpar mi finn eit søm kan passe gøtt i husi økkes. Ska ha det alle stad, å sia mi ska ha det nøke øpi, må det mesten vere ein del av det søm må vere likt yvi det heile. Kan tenke meg nøke søm ikkji ser sø fort svart ut.




Uten å leite sø veldig fannt eg dessa to bilda bare førr å vise att det æ mykji fint. Ikkje det att mi vi ha akkurat detta beleggi. Mæn syns dei ser fine ut.
Syns det ser fint ut mæ belegg søm æ litt rue sø det ser reellt ut, att det lignar på tre. Høtt he du eller høtt kan du tenke deg på gølva dine??

4 kommentarer:

  1. Belegg er genialt! På Nyli he mi lagt belegg på romi ti William og begge gangane. Det er nydeleg å gå på, med god demping. Enkelt å vaske og ein ser ikkje alt på det :) Mi ville hatt det i støga au, men då ha mi måtta skjøyta og styra, sø det dreit mi i, og tok skipsgolv der. Mange fine belegg nå ti dags :)

    SvarSlett
  2. heilt enig m dykken:) eg hadde au gått før belegg,værtfall på bad og yttergang og søverom.....:) sø eg støttar dykken der:)

    SvarSlett
  3. Sø koslegt å høyre att det æ fleire m same meining. He følt eg he vørt aleine om meininga blant litt yngre følk..hehe...

    SvarSlett
  4. Heilt enig i belegg :) D he mi au lagt i husi økkes, støga, gang, bar og kjøkken :) Kjæmpeførnøgd :) Gøtt å gå på, lett å vaske og varmt :) D mi he i støga ser ut søm tre, fleir søm he trudd at d æ parkett :) I gangen he mi nøke søm ser ut søm skiferstein, kjæmpegøtt å gå på :)

    SvarSlett