onsdag 7. april 2010

Jiiihhhaaaa Ikeaaaaa...;)

He visst blitt kleint mæ skriveri hera i det seiste. Mæn now i`m back..:)

I gronnen mykje på gronn av mangel på ladar ti fotoapparati å lysta ti å få lakt ut nøken bildi som er litt av årsaken. Andre årsakar æ kvellsvakter, påske å ti slutt tøppar eg det heile mæ ein liten hekta bit på Mc clouds daughters (ein serie som eg he på dvd)...Hehe...mange gronnar...:)

He i det seiste lesi ein del blad, der ein jau fær mykji inspirasjon. Å i mange av dei bladda eg les he eg sett mykji fint eg kan tenke meg på IKEA. He derfør blitt heilt besett i mitt lille hode på att eg he søøøøø lyst ti det. Sø nå ser det ut søm turen eg he hatt lyst på nermar seg. Neste vike bli ei vike mæ mange ballar i lufta. Fær eit hus å ei løe mindre å ikea tur...Trur kji det kan bli bære enn det akkurat nå. Endå bedre måtta vørt at husi faktisk stod ferdigt...hehe...Mæn det skjer ikkji..:) Åsø når ein kobinerar turen mæ innkaup av nye spisestøgemøblar, sø bli det supert vættu.

Ellers på husfronten he det jau bare "balla" på seg mæ valg. SKA SKA IKKJI...Sø nå ser det i hverfall ut søm att mi he valgt å ikkji ha kjellar av den gronn av at dei meiner på att mi kanskje kan risikere att den ikkji bli tett å på gronn av at mi kanskje sparar 400 000 kronur, eller endå meire. Å d æ mange ikea turar det..:)hehe..Neidå...Poengi æ att førr sø mykji kronasje kan ein kaupe ein heil del stæsj i stan. Å strengt tala he mi 70 m2 uppå garasjen au ti lagring. Å sø he mi helle tenkt å legge på eit par meter på husi, å smelle inn ein bod å teknisk rom i 1 etg. Trur det bli veldig greit. Nå æ det i hvertfall det mi he landa på ti slutt, å snikkaren ska ti arkitekten i morgo. Sø det bli moro å sjå resultati av.
Høvdingen kjæm i nått, sø då bli det væll litt jobbinga atte på køsa dei neste dagane, mæ å rydde det heilt ferdig å ta ut det mi ska ha gjenbruk på.:)

Ha ein fin kvell alle sammen..Nå vi eg sjå ein ny episode eg...præhæ...

1 kommentar:

  1. Sø spennans! Veldig enig i det du skriv om kjellar. Vitsen er i grunn vekk om den ikkje blir tett?! Då kjem jau både mus og edderkøppar inn!! Det eine verre enn det andre!

    SvarSlett