torsdag 29. april 2010

Måling.

Nærmar seg sakte mæn sikkert, sommar å sol, graving å husbygging...:)
Å ikkje minst måle veir..

Eg he nå starta å tenkt på høssen fargi ein ska ha på hus å heim. Eg skal tilbringe noke tid mæ målekosten i år, førr både hus å garasje ska ha nøken strøk med måling. He vurdera det att å fram om eg ska måle husi å garasjen i same fargen. Eller om eg skal måle garasjen raud, for at det skal ligne på ei løe. Syns begge delar er fint, men mi har endt opp med at det skal målast i lik farge. Då er det store spørsmålet : kva slags farge skal me bruke?!
Me vil ha det ljost, men ikkji kvitt. Likar ikkje å myse når ein sit i sola foran huset. Vil ha ein farge som ikkje ser svart ut, syns det er noken fargar som ser gromsete ut. Sø nå ser eg på andre sine hus, å he funni fleire fargar eg likar...sø mi fær sjå høtt mi bestemmer økken førr..:)
Vi snart starte mæ garasjen, sø mi hvertfall fær gjort nøke. (Må selfølgeleg bli måle veir). Fekk gronna garasjen ondi magebåndi i fjor, sø ska bare ta å gronne resten, å eit strøk mæ måling. Mange søm sei att ein burde vente mæ det eine strøki mæ måling førr att klædningen ikkje æ tørr nok. Så slepp ein tørkesprekkar og att det evt blir for mykje fuktighet inni planka. Domt å gjere allt arbeidet på eit år, kan jau ikkje vere arbeidsledig neste år. Hehehe...Akkurat som det var fare for det.

Høssen farge likar du?

Ha ein fin kvell.

4 kommentarer:

  1. Hei, ja det æ veldig moro:) Ja nå æ det alt førr lengi sia, ska sei frå neste gång mi kjem heim eg, bli vel ti 17 mai tenker eg:) Neste hæg ska mi i dyreparken, ska di det ell??

    SvarSlett
  2. Ja d må di jammen meg gjere...tænkt mange gångur eg ha skulla slått på tråden ti deg bare førr å tjave litt. Mæn vips sø he kvellen gått. Nei, mi ska ikkji på den turen ti dyreparkken. I fjor va det mange som sa att det va før mykje folk samla på ein gång. Nyste anbefalst dersom du ikkje vi stå i eviglang kø. Ikkji alle etestadane som er opne før sesongen er der.

    SvarSlett
  3. Hehe, ja det bli sønn...:)

    Ja eg hørdde detta at det va mykji følk ifjor:/ Men i år hadde dei påmelding før å bedre konne ta i mot alle som kom, sø fær håpe det æ litt bedre organisert i år da:)

    SvarSlett
  4. Syns fargen på husi ti Martha og Åge på byn var veldig fin! Ljos, uten at den blei for skarp :)

    SvarSlett