søndag 25. april 2010

Håndtak




Dessa syns eg va sø fine. Fannt dei på ein netthandel, å tenkte att dei vi eg ha. Dei ska pryde eit ein skjenk søm er eit uppussingsprosjekt. Vi måle skjenken jos. Eg må få tak i litt måling å starte snart, mæn he lyst ti å vente ti sommaren kjæm, sø eg kan gjere det uti..Bildi av skjenken kjæm ein ana dag..( dæn he di væll ikkji høyrd før væll, hehe)

Mæn he nå i gronnen att å bestille dei. Førr det att eg bestillte dei for litt sidan, men dei kåm svarte. Å eg ville ikkje ha dei svarte. Så mi prøvar igjen..:)

Netthandelen æ førresten kjempe bra, heiter creme del`a creme å link er her : http://www.creme.no
Håpar det bare var å skrive det slik å att det fungerar.

Ha ein fin kvell.

2 kommentarer:

  1. dei va jau kjempe fine, moro å pusse upp litt møblar!=) ingen som he akuratt sama då!=)

    SvarSlett
  2. Ja d æ d...sø bli det nøke nytt mæ enkle grep mæ eit par strøk måling. Ikkje så mykje som skal til. :)

    SvarSlett