søndag 18. april 2010

I fyr å flamme...

Vi fysst starte mæ att dagen i dag æ bryllupsdagen ti høvdingen å meg...:)Å på ekte romantisk vestkantvis he den gått mæ ti att eg he jobba, å når eg kåm heim va det å kollapse litt på soffan mæns høvdingen he årdna m sjølangivelsen...hehe...mi åt kjæmpe go steik ti middag då, kji att mamma planla dæn ti det førmåli akkurat mæn gøtt va d..:)hehe

Ellers sø tenkte eg att eg skulle legge ut litt bildi av Køsa...







Ser jau det att det kåm i litt hulter til bulter...mn æ sø trøtt att eg gidd kji å årdne på det...præhæ...

SØ va d husi..








Tia etti detta æ d mange søm he spurt, va det ikkji rart??
Å jau d æ rart. Mæn detta æ starten på nøke nytt å mykje bedre, nøke mi he planlakt i mange år, å nøke mi gjer heilt ti økkes eget. Det bli nøkk supert. Sø fær mi helle nyte nostalgiske gamle køsa på bildi uten å ha dei bekymmringane mi he hatt dei 5 åra mi he budd der..:)

Ha ein fin kvell..æ stup trøta sø fær kubbe førr eg ska på tilegvakt i morgo.

2 kommentarer:

  1. Uff, kjænner eg fær gåsehus når eg ser bilda..Sø rart!!!! veit at d va sø planlagt, mn fær håpe eg aldri uppliver nøke slik:( værtfall ikkji uplanlagt:)) Mn, nå æ d starten på nøke nytt!! Gledar meg ti å fyge...:)

    SvarSlett
  2. Ja d æ rart...å tenker øfte på det att det fær eg håpe eg alli træng å upplive ufrivillig...:)Mæn detta va ein bra ting på mange måtar...sø fær tenke på det positive..:)

    SvarSlett