onsdag 25. august 2010

Prosjekt fullført..:)

Gøtt førr allt som er gjort..:)

Det har den seiste tida vore litt inneveir ( det er alldri så gali att det ikkje er godt for noke ), så har blitt gjort litt med prosjekta mine.

Fått sabla god hjelp med møbeltrekkinga, sidan eg ikkje heilt veit hørr symaskinsertifikatet er, så har mamma tatt den biten. Mens eg bare har vandalisera ex antall spiker..:) Når eg bli stor, ska eg bli handy eg au...:)

Her ser di noke av resultatet...

Slik såg soffoan ut før mi starta. Stoffet har sett sine bedre dage, det har faktisk vore blått og gult..usj...:)










Soffan blei kjempe fin den au, og etter at høvdingen skrur armelena er dei klare for å bli plassert som ei gruppe i loftstoga...Manglar bord mæn kanskje eg er heldig innan me flytter inn..:) Forslag til noke som kan vere eit passande bord eller plass eg kan finne eit??




















Slik såg skåpet ut før eg starta.










Så var det skåpet etter tri strøk med måling...Syns det blei veldig fint og finare blir det med knottar og litt stæsj ti pynt i husi økkes..:)

























Det har skjedd saker og ting på Køsa au...sø det poppar nøkk inn eit innlegg ein dag ska du sjå..:)


So long ...:)

2 kommentarer: