onsdag 6. oktober 2010

Framgang..:)

Som eg løva kjæm eg med litt fleire bilder. Dagen for å ta bilder var ikkje der. Så eg tok ikkje så mange bilda, men her kjem noken...;)



1 stk sø å sei tett tak....Fryd for mine auger...;)










Toni fullt av isolasjon. Det er den nye typen isolasjon som er litt tynnare. Denna nye isolasjonen kan ikkje kompimerast like mykje som den "vanlege", så det virka ganske fullt med dei store stablane...










Så er det endå litt meire isolasjon inne i huset.










Mange bilar på toni er ein god ting. Det betyr ACTION...:) Endeleg framgang mot måli om å flyte heim att..:)Høvdingen måtte inspisere 2 etasje...:)











Det er altså slik andre etasjen ser ut....Det er innreda ganske minimalistisk...syns du ikkje?Litt trekkfullt au....:) Men ikkje for så lenge...










Trur kanskje eg må bort å ta ein titt på glasa i morgo...er veldig spennt, det er det fyrste som skal skje innvendig. Glas er jau veldig viktigt, så håpar dei blir heilt perfekte for oss...:)


- Natta -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar