torsdag 7. oktober 2010

Skattar....:)

Som ivrig lesar av allt slags interiørblad kan ein jau ikkje ana enn å få litt inspirasjon. Og i alle desse blada viser dei jau mykje lure tips om å bruke gamalt og evt gje dei eit nytt liv. Sia det er noke som stadig fell i smak av dessa gamle tinga har eg den seiste tida stoppa opp noken gonger på loppis, for å sjå om det er noken skattar til meg blant mykje skrot ( i mine auger er det nemmleg ein del av det ). Eg er nokk ikkje ein type som likar alt veldig slitt, men bare slik akkurat passe...:) Etter ein tur ti Arendal i sommar stoppa me tilfeldig vis innom i Hynnekleiv, på ein bruktbu der. Ei kjempe kosleg dame som har mykje rart. Det har plutsleg blitt litt handel med ho.





Som eg tidlegare har blogga om, så har eg ein soffa og to stolar i 50 tall stil som me har trekkt om. Har leita veldig etter eit bord, og det viste seg å vere ein vrien oppgave. I hvertfall viss du ikkje skal gje allt for mykje for det. Fannt nemmleg eit til 2800 kroner i seljord, men det var drøyt. Men hos denne koslege dama i Hynnekleiv, der stod det, bordet MITT. Heilt utruleg, for det er perfekt, lågt og ikkje så stort. Det er litt slitt og skriplete på bordplata, men det skal fiksast litt på så blir det supert. Og det beste av det heile er at det kosta meg bare 400 kroner. Det skal sannt seiast at det var ho mor som var skattejegar for dottra si denna dagen, og bordet vert pruta på...:) Mini lika det au, for han er ein veldig leike gut, som gjerne vil kjøyre bil i ståhøgde, og kanskje han tenkte at sia han ikkje fær løv på nøken andre bord kanskje han var meire heldig med dette...:)











Som du ser er det ein nydleg stilrein bakgrunn bak alle bilda...ehmmm:) Bilda er tatt i hurten og sturten i garasjen før det pakkast vekk...:)












Mine seiste supre funn i Hynnekleiv. Det er ein bolle i pressglass, eit stettfat og vase i opalglass, ein liten bolle og tallerken som skin i litt rosa og to serveringsfat. Veldig heldig syns eg at eg var.














Dette er det største av dei to fata, og det er frå porsgrunn porselen













Syns dette fatet var så fin fasong på. Lika til og med den gullstripa. Det er frå figgjo flint ( usikker på skrive måte).











Trur egentleg det er fantasien som stoppar ein mykje på kva ein kan finne slike plassar. Men for meg er det au det at eg er veldig glad i nye ting au. Ting som bare ser nytt ut og som ser gamalt ut. Som denna kammerjosstaken her. Når eg fyrst var til Arendal, måtte eg legge ein svipp tur innom frk olsen, å då stod blant ana den fine her og ropa på meg. Så då blei den med meg heim og stua inn på garasjen - SNILL, IKKJE SANNT???












Nei, må gjere litt au kanskje. Før turen gjæng yvi på den beste vestkant mæ dorullar ti snikkrane og fotoapparati på lur...:)



- Ha ein strålande dag i sola -

1 kommentar:

  1. Sø mykje fint du ha handla, lika veldig godt bordet:-) moro å kåme ivi slike skattar:-)

    SvarSlett