mandag 2. mai 2011

Papp skåp

I seiste inlegget skreiv eg at me endeleg skulle få oss eit klesskåp på soverommet økkes. Med litt " research" i ikea verden havna me på detta skåpet her.













Då eg å Elin såg det var det kanskje greit nok på avstand. Men du å du for eit skåp. Der stod me på ikea å lo som bare det, det var rett å slett bare søppel. Virka som heile skåpet var laga av papp. Rista på døra å den dissa som ein gele klomp. Til 1500 kroner var det for godt til å vere sant at det var noke å ha, men ein kan ikkje ana enn å håpe.
Men tomhendte kåm me ikkje heim. Valget datt på eit skåp som heiter hemnes. Veit ikkje heilt om me er kjempe fornøgde, men brukande er det sikkert.












Det var eg å systra mi, Elin som var på tur. Det var mykje som stod på lista, over ting ein trengte og hadde lyst på. Måling var ein av tinga som blei med heim, ikkje det mest spennade, men nødvendig.

Håpar at neste periode høvdingen er heime at me skal få grave ferdigt, så plen, vaske hus og måle det.Så greit og ha det klart, til me plutsleg skulle trenge det.*S* Me kjøpte ferdig måla kledning, så me skal bare ta eit strøk på veggane, men må ha eit med visir og to med måling på rekkverk og rundt glasa. Har ingenting og klage over sidan eg ikkje skal ta tri strøk over heile huset. Syns å måle er greit arbeid, det blir så fort mykje bedre, men ingentin er moro i lengda så greit å sleppe å måle tri strøk over heile.:)


Nå om dagen er det grønt å fint hera. Virkleg fint å sjå på, å nå har det store kirsebertreet au starta å blomstre - nydleg. sia den goe datakunnskapen ikkje har blitt bedre på veldig lang tid, har eg ikkje fått inn det bildet eg har tatt nå. Men her er eit bilde som eg tok for noken år tilbake. Det har kåme lengre nå, men fint er det då- som nå.














Skal i kveld sjå om det går ann å få inn litt data kunnskap, så er eg plutsleg tilbake - med bilder.





-N-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar