søndag 8. mai 2011

Planar.

Det spirar og gror, lauvet har blitt stort, kvitveisen blømer og fruktrea likeså, og graset har blitt grønt - det er vår. Men eit lite skår i gleden er at mens mange kosar seg over plenen som blir grønare for kvar dag som gjeng, så bur eg i eit grustak. Det er eit pust med vind som skal til, så har du ein liten sandstorm.



Her er bilde frå Køsa slik det ser ut nå, men til veka skal me til og grave igjen. Gleder meg til det, så kan me sete i gang med å få vaske og måle ferdigt huset. Så plen neste mann ut. Har kjøpt frø på felleskjøpet, så trur og håpar det skal halde med ein stor sekk...:)


















Det einaste tegn til liv på flatmark på køsa er denna lille dag og natt..:)





































4 lavendel var noke av det som vert med heim i frå Ikea. Dei har fått ein føreløbig plass i ei dynamitt kasse.









Dagane flyg fort og storkosar meg med vår og fint veir i eget hus..:)
I helga går turen til leikvoll, bo og grønt. Planar om å sanke til meg det kan av tips og idear til kva grustaket vårt kan bli til. Tankar eg har nå i stikkord er :
¤murar ¤ fruktre ¤ syrinar ¤ belegningstein ¤ platting ¤ roser
¤peonar ¤ åker

Å detta er det me har tenkt dei neste 30 åra...hahaha...men det er lov å tenke langsiktigt. Det er kanskje lurt au med tanke på at ein då klarer og gjere ting slik at ein ikkje må gjere det om igjen noken år seinare.



Ha ein fin helg, håpar den blir super...:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar