lørdag 28. mai 2011

planlegg, så hopp i det.

Det er ikkje manko på ting ein ønskar å få gjort, om bare dagen hadde hatt fleire timar. Nå i helga har me har de vore ute litt, så har det starta å regna, å så var det bare å krype inn igjen. Å omatt - å omatt - å omatt.. Nå har me gjett opp heile sola, og ser på film i staden. Det må til det au...haha...slite litt på soffan.



Men for å starte på starten av helga. Fredagen kåm og sola kåm au, i takt med at planane om å ut å "plukke" stein til ein mur rundt eit bedd var klare for å gjere alvor ut av. Som sakt så gjort. Så bar det av gårde, eg å mamma, med hengar. Kåm ikkje så langt før me måtte snu med fyrste lasset. Perfekt - nesten som å gå i butikk å handle stein når ein finn dei så lett. Å så mange på ein gong. Me var ein tur til og fann resten av det me trengte ( trur eg ). Laurdag var det bare øs - pøs, ergo - innekos som inkluderte koslegt besøk av syskenbarnet mitt Elise å kidsa.

Sondag var det tid førr å sjå kva for stein me hadde, og kva me kunne gjere av det. Men mange ufrivillige pauser, har gjort til at me slettest ikkje er ferdige. Men har i hvertfall ein 1 1/2 runde ferdig, så får me sjå korleis det blir...haha...
Eg har heldigvis aldri sakt eg er noken ekspert på hagestell. Så det får bli som det blir...:)Nokk eit yrke eg trur eg trykkt kan stryke av på lista som eg kan bli om/ når eg "blir stor", godt ein ikkje treng å gjere mykje av det som eg ikkje er god på så mange gongene...haha...

Gleder meg veldig til å plante på plass blomane me har, å fylle på etterkvart som eg kjem over noke eg vil ha.

Plenen er ikkje mykje igjen på. Ser desverre ut som noke av det må gjerast ei lita endring på, så det har stoppa opp litt. Har nemmleg fått eit lite basseng, noke me ikkje tok med i hageplanane. Kanskje det hadde vore greit, men ikkje i denna omgangen eller der det er det er vatn nå.













Det er ikkje noke bilde av ein ferdig mur akkurat, så ikkje ver for kritisk...:):)













Tek med eit lite bilde av mitt seiste loppis funn. 50 kroner for ei lita søt skål....:)












Så er det starten på ei ny veke i morgo. Tida flyr.




Har du hage prosjekt?





- N -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar