torsdag 4. februar 2010



Blogge dag nmr to...
Hehe...tenkt på høtt eg kan skrive om i dag...Sø sia eg æ i husmodus måtte det bli att eg ha lyst ti å vise den fine spisestøga eg fann i går..Va kji dænni fin??
Det søm æ d einaste negative æ att eg må ti drammen førr å handle det, mn på ei ana sie æ d ei stor positiv sie au...Å d æ at endeleg kan take den ikea turen søm eg he hatt sø lyst ti, sia ein lissøm fyst æ på dei kantane..tihi.... Ringa ti Elin (ein av to super goe systrur), å sa at eg ha fonni det fine bordi...Elin ref " løp å kjøp, eg kjøyrer" hehe...Ragnhild æ kji helle negativ førr ein tur ti ikea, sø fær håpe d bli tur på økken tri om to-tri vikur...:)
He i gronn tenkt søm sø att denna garasjen bli veldig full, sø æ kji sø lurt å handle sø alt førr mykji...mn slike røvarkaup må ein jau bare slå ti på...:)
Denni hæga ska eg å Håvard vere m på hyttetur mæ mamma å pappa, Elin å gutane. Sø då kular mi rett upp etti arbei i morgo..Bli supert...førdelar m å kåme sæst au, kji mange, mn ein æ der i hvertfall, å d æ varm hytte..:)
Satsar på fin veir, om ikkji ana sø i hvertfall ikkji sø gørr kallt..fins kji dårlege klær, bare dårleg vær...
Ha ei go hæg...

2 kommentarer:

  1. Knall fint va det :) Er det eit finn-kupp? :)

    SvarSlett
  2. Heisann Marthe...ja d æ eit kupp på finn...mn d æ ein førhandlar søm annonserar det der..:)

    SvarSlett