torsdag 11. februar 2010

Draumekjøkken..:)





Ohh yes...fekk tegna kjøkkni i dag...he tegna det ein gång før i Seljord au, sø det va kji sø store førandringane va det ikkji...Mæn fann knøttar, glas ti å ha mellom benk å yviskåp å benkplate..Det hjelper veldig når du fær sjå det....Kjøkkni heiter Strai Noroform, syns d æ kjæmpe fint...fargen mi vi ha æ caffe latte..
Det fær førresten vere bra nøkk att eg fekk scanna det inn om eg ikkji ska få snudd det rette vegen, sø di fær bere yvi m datakunnskapane mine å glo litt på skeive....præhæææ..:)hehe
Det bli spænnande å høyre høtt d kjæm på.Når eg tegna d i seljord, fekk eg pris mæ ein gång, mæn uten kvitvarur..Fann fram dei kvitvarune søm såg greie ut au i dag..dyrt mæ integrera kvitvarur by the way...mæn syns d æ mykji finare...:)
Fær håpe på den beste løysinga, tenkte eg skulle høyre på litt andre kjøkken au...domt å take det fyste å det beste, om ein kan tene nøken slantar på å førhøyre seg litt ront...:)
Æ usikker på om eg he lyst på kjøkken kværn elle ei...førdelar: sleppe å ta ut matavfall, ingen lukt å ana gris...Ulæmpur æ om d æ bra førr røra...eg vætt kji...må snakke mæ ein rørleggar om det greiune der trur eg, trur kji d æ sø mange søm he det (i hvertfall kji hera i bygda)...Det æ ikkji alle kommunar dei let ein få løv ti å ha det ein gång...mæn det gjallt kji økken uppi skogen hera mæ egen slamtank...:)
PS: legg merke ti hjørni på innredninga...der æ d hjørneskuffar, fiffige saker søm eg he fallt heilt førr...:)
Sit mæ døbbelt syn hera,sø trur d æ tegn på att eg burde lade skrøtten upp att. Førbredar meg ti jobbing på arbei å i heimen/garasjen i hæga..¤..Natta...¤

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar