onsdag 10. februar 2010

Måle elle late det vere tru??

Baderomsmøblane mi he nå æ heilt greie. Kaupte dei nye førr 5 år sia å ser kji slitne ut i det heile, sø tenkte att dei fær bli mæ yvi i det nye husi. Tenkte att dei konne stande på det lille badi i 1. etasjen...:) Mæn må kaupe ny vask førr den mi he nå he sprekt...tølte kji ex antall møti m diverse parfymeflaskur å A-krem krukke gitt...mæn mæn...sø det eg tenkte va att eg rett å slett sku kappe av beina på den mi he...henge den på veggen, å kaupe ein sønn servant søm bare æ ein bølli...sjønnar du høtt eg meiner??trur det kan bli litt tøfft, å då bli det jau litt nytt mæ innredninga au...mæn det eg ikkji fær bestemmt meg førr æ om eg ska måle den elle ei??hmmm...lider under valgets kval...Tenker søm sø att om eg målar den bli det jost, å resten av husi bli sikkert mykji jost der au...sø kansi det hae gjort seg m det litt mørke...?Tenker att eg kan jau bare ha det mørke ti eg finn ut att eg ikkji vi ha det meire..Nei...jammen gøtt att eg ikkji må bestemme meg i dag...
Sola he nå vøri vekk frå køsa i eit par mnd, dæn skin søm bare det i dag, alle andre plassar enn her...ser ho i hvertfall...mæn æ ikkji længi ti dæn kjæm hera helle nå, førr den he kåmi burt ti brua økkes, sø det nermar seg stadig...Sikkert ganske mange søm tenker :" fytti der ha kji eg villa budd, sollaust å greiur"...mæn sola æ jau vekk når ein stort sett hell seg inni allikavæl, å sø fær eg helle uppsøke den..:)
Høvdingen/snikkaren i husi he kåmi heim att...sø han æ uti i garasjen å legg gølv atte...eg hae eit att grodd hus å ein brødbakst eg skulle take sø fær helle ut å hjelpe ti litt i ettemiddag..:)Om det bli sønn mi he tenkt æ d bare atte ein måni att ti mi ska flyte...fytti fytti fytti...sø moro...:)
Have a nice day...

1 kommentar:

  1. les eg alsø.men du må få deg ein tellar au. ska telefon teroristen ringe meg snart ell? hehehe

    SvarSlett