mandag 8. februar 2010

Karneval å Luxus...

Jøss ja, heilt utruleg å mykje ein enkleg ein rekk om ein bare set skrøtten i fri...hehe...he vørt på karneval i dag. Sat i komiteen før det heile...kan millt sakt sei att det va litt kaotisk mæ liten "tannbefengt" sutrute Håvard gut..go guten min..:)
Det æ lissøm det eg he tenkt på dei seiste dagane...ser nå bare fram ti torsdag, førr då ska eg ændeleg fikse ebersprecheren min (æ enkleg ein a m tøddlar det skrivast mæ inni der, mn slike detaljar vætt eg faktisk kji høss eg brukar...)Førr å bruke eit enklare ord æ d då motorvarmaren min søm virkar når den føler førr det..hehe...ska bli sø gøtt å få litt ekstra go varme igjen...luxus...mmm...mn kji nøkk mæ d sø ska eg tegne kjøkkni mitt atte...Inge (snikkaren økkes) fekk goe prisar på ein butikk på myrene i Arendal der dei sel bl.a strai kjøkken...sø då fær mi sjå om ein kan få det nøke billegare enn i seljord, førr der he eg allerede vørt å tegna...moro å spænnande..
Nei fytti sø drit kallt eit hus...vi helle krype ondi dyna å sjå på film...ser nemmleg på samle dvd om Mc`cleods daughters....kan anbefalst...bli litt hekta..:)

1 kommentar:

  1. Tøddlar yvi "a" = trykk ein gong med den tasten som du he ¨^ og den bølgete striken (den fær kje eg ti hell.:p). Sø trykker du bare på "¨" fyst og sø a = ä :P

    SvarSlett